Mossman Gorge

29 mei 2018 - Port Douglas, Australië

Zondag was min of meer een relax dag. In de ochtend naar de weekmarkt van Port Douglas. Veel groter dan in Mossman, maar minder charme. En, nog steeds de nodige hippies die in de jaren 60 zijn blijven hangen. In de middag lekker relaxen bij het zwembad. Eindelijk even rust voor Angje! Zo'n rustdag nam hij wel erg letterlijk want om half 9 lag hij al in coma. Zijn eerste goede nachtrust sinds we hier zijn.

Gisteren stond Mossman Gorge op het programma. Weer een wandeling door het regenwoud en best wel pitttig. Omhoog en omlaag over soms spekgladde keien of boomstronken. Die nacht had het aardig geregend en dat was te merken ook. Wel weer een mooie wandeling en je ziet af en toe zulke bizarre bomen. Dit keer ook veel beekjes, rivierbeddingen, stenen en paddestoelen etc. Over een wiebelende hangbrug wat al niet mijn favoriete ding is en begint die leipo van links naar rechts te doen ook al was het erg smal. Weten die Aussies veel. In de late namiddag, de laatste middag in Port Douglas, op een terras doorgebracht.

Vanochtend zijn we terug naar Cairns gereden en onderweg was ik helemaal blij. Honderden kangoeroes. Zo op zoek naar een terras, eten en op tijd naar bed. Morgenochtend loopt de wekker om half 5 af en vliegen we om kwart voor 7 naar Uluru. Daar hebben we 3 dagen in het Red Center, Ayers Rock.

1. Fam. Stolze:
    31 mei 2018
    Schitterende foto~s. Hoeveel kan een mens verdragen??????
  2. KARIN:
    2 juni 2018
    ik kan een hoop verdragen hahaha